20 Ekim 2008 Pazartesi

Bimhuis



Bimhuis Amsterdam’ın daha çok Jazz performanslarının yapıldığı dünyacada ünlü konser mekanı .Buraya geldiğimden beri sadece programı alabilmek için uğrayabilmiştim .

Geçtiğimiz Cuma kurs çıkışı birazda yeni müzisyen keşfetme seydasıyla adını bile ilk defa duyduğum Joris Roelofs Quartet adlı arkadaşlarımızın biletini aldım .

Mekan gerçekten çok güzel ,akustik iyiydi. İşin en güzel tarafı ise müzisyenler yanı başınızda. Her zaman açıkhava konserlerinde konuştuğumuz şeyi burada yaşamak çok güzeldi. Performansı izlerken sanki insan kendini sahnede hissediyor.Müzisyenlerin hiçbir mimiğini,birbirleriyle iletişimlerini kaçırmıyor insan .Ve dinlediği müzikten dahada zevk alıyor.

J
oris Roelofs'a gelince kendisi Hollandanın genç saksofonistlerinden .Gittiğim konserde ilk albumünün tanıtım konseriydi. Başarılı bir konserdi ilk defa dinlememe rağmen sıkılmadım .Özellikle bis şarkısı I Fall in Love Too Easilydeki performansı çok iyiydi.
İleride belli mi olur daha ünlü olursa ben keşfetmiştim derim ...


Hiç yorum yok: