19 Mart 2009 Perşembe

Yağma Yağmur...


Daha kaç kere daha söyliyeceğim bilmiyorum ama ben gerçekten yağmuru ,onun birlikte getirdiği çamuru ve bilumum soğuğu sevmiyorum .Yazın susuzluk problemi çekmiyeceğimiz bir gerçek ama geldiğimden beridir de durmadı be mubarek .Artık şu ne zaman biteceği belli olmayan boş günlerimde bahar havasını soluyup, kendimi dışarı atmak istiyorum ben İstanbulda ..

Hal bu haldeyken ben yine evde tıkılı kaldığımdan başladım eski fotoğraflara bakmaya ve vakit geçirmeye. Madem böyle hava bari daha önce burada sadece kısaca sözettiğim yerde Amsterdam'ı seyretseydim diye iç geçirmeye ..

Bugün orayı daha detaylı anlatmak istedi canım .Hani küçük bir Amsterdam tüyosu daha olsun diye.

Kafenin yeri aslında çok basit ve merkezi. Ama özellikle bilmeyen insanların aklına gelmediği ve hemen hemen hergün önünden geçilebilecek bir bölgede Kalverstraatta .Kalvertoren alışveriş merkezinin en üst katında Cafe &Brasserie Kalvertoren.

Bu alışveriş merkezini bulamamanıza imkan yok zira en büyük H&M lerden biride burada .Vleminckx patatesçisin olduğu sokağa bakanda ayrı bir girişi var.Yalnız cafeye merdivenler ile değil direk asansör ile çıkılıyor. Bundan dolayıda gözden kaçabiliyor. Kafeye girdikten sonrada size 360° Amsterdam 'ı keyifle seyretmek kalıyor. Yemekleride porsiyon ve fiyatlar bakımından başarılı. Yemek olayına girmeseniz bile mutlaka bir kahve içip bu keyfi çıkarmak gerekli derim..

Benim fotoğraf malesef o günkü hava koşulları ve makinadan dolayı pek başarılı değil ama buradan ve buradan daha detaylı kafeye ve muhteşem manzaraya ulaşabilirsiniz

Hiç yorum yok: