8 Mayıs 2009 Cuma

Fatih Erkoç&Kerem Görsev Trio


Bugün farkettimki birkaç gündür kendimi yine eve kapamışım .Havanın güzel olmasınıda fırsat bilerek attım kendimi Kadiköy'e .Sonrada girdim bir müzik markete başladım yeni albümleri karıştırmaya . Gözüme Fatih Erkoç &Kerem Görsev Trio'nun The Lady From İstanbul albümü ilişince ilk tepkim nihayet oldu . Zira senelerdir özellikle Fatih Erkoç hakkında ben ve birkaç arkadaşım arasında bu adam niye kendini piyasa işlere adıyor? Ne zaman caz albüm yapacak diye konuşulur durulur. Tamam eskilerden iyi pop şarkıları var kabul ediyorum ama o muhteşem!! Hepside hepside beni bekler sanat eserinden sonra iyice beklentiyi kesmiştim doğrusu .Hatta televizyonda bu konuda konuştuğunda bile hadi canım sende serzenişlerinde bulunurdum .
Evet beklenen gün gelmiş. Nihayet birçok caz klasiğinin hemde canlı performans kayıtları ile bir albüm artık müzik marketlerin raflarında .Banada senelerin geyiğini çürütmek adına albümü alıp dinlemek ve arşivime katmak düşüyor ..

Hiç yorum yok: