17 Mart 2010 Çarşamba

Jazz ile Rock Bir Arada Olursa..

Bu Quebec denen şehir nasıl bir yerdir Alla aşkına.Her köşesinden bir sanatçı ,her gün seçmekte zorlanacağın bir aktivite fışkırıyor.Kıskanıp iç geçirmemek elde değil orada yaşayanları. Belki bilenler vardır ama benim yeni keşfettiğim Terez Montcalm'da Quebec'li .


Büyürken dinleği müziklerin etkisinde kalarak caz ile rock'ı karıştırmış,içine birazda blues katmış .Ortaya hoş birşeyler çıkmış.

Albümleri ile ilgili bilgiler burada ve myspace sayfası da burada

Ben özellikle Voodoo'yu sevdim..

3 yorum:

irene dedi ki...

sayende ben de keşfettim:) bi kaç gündür dinliorum hatunu maysıpeysten,,ve en çok 'si je t'ai déçu' adlı şarkısını sevdim.'une belle histoire' mi benzettim bilmem ki,,

ALDI BAŞINI GİTTİ dedi ki...

Sevindim Irene :))
Deezer'da Vodoo'yu da komple dinleyebilirsin .Kanadalı müzisyenlerin bir sevdiğim yanıda Fransızca da söylemeleri ayrıca

irene dedi ki...

türk dinleyiciler olarak bi maşallah takalım madem öle (:
sağlıKUcaklar (: