12 Mayıs 2010 Çarşamba

Jehan Barbur@Kaktüs

Uzun zamandır evde keyifle dinlediğimiz Jehan Barbur'u canlı izlemek istiyordum .Ama Ne zaman biryerlerde performansı olsa, o günle ilgili başka bir program oluyordu. Geçenlerde sitesinde Cihangir'de Kaktüs Cafede çıktığını görünce hemen organizasyon yaptık sevgiliyle..
İyikide yapmışız. Zaten albüme bayılıyordum Jehan'ın canlı performansından da oldukça etkilendim. Gitar eşliğinde yalın haliyle çok kaliteli bir müzik ziyafeti oldu bize.
Jehan'ı albümden dinlemek güzel canlı dinlemek şahane ...
Bir de keşke Kaktüs gibi alternatifler daha çok olsa...

2 yorum:

JTB (JourneyToBlue) dedi ki...

ah ahhh... ben jehan'i "gidersen" isimli parcayla taniyip bayilmaya baslamistim. ankaraya gelmiyor ama:(( fakat facebookdan israr edip baski yapiyorum, azimliyim. gelecek buraya da:)

ALDI BAŞINI GİTTİ dedi ki...

Durmak yok devam ...
Ya da kaçamak bir istanbul tatiline sıkıştır .Geçen sefer gibi yoğun olmasın ama :))