1 Eylül 2008 Pazartesi

Aldı Başını Gitti

Daha geçen sene o hayatımı felç eden işten istifa etmeye çalışırken seneye bu zamanlarda Türkiyede olmayacaksın hemde üç aylığına deseler ,hadi canım sende nerde o günler derdim .Bu zamana kadar istifamı vermiş ,biraz üzerimden ölü toprağını atmış , daha iyi ihtimal senelerin hafta içi İstanbul film festivali fantezimi de gerçekleştirip çoktan yeni işimi bulmuş olurum diye düşünüyordum .

Ama öyle olmadı tam da festival bitmiş daha ciddi iş aramaları devam ederken ,hatta yeniden olumsuzluklar etrafımda dolanmaya başlamışken bu fırsat çıktı karşıma.

Güzel bir yaz tatilinin arkasından geriye sayım başladı .Son hazırlıklar yoğun bir şekilde sürüyor bu aralar .
Ve tıpkı geçen sene gibi o şarkıyı defalarca mırıldanırken o anda yapmak istediğimi yapıyorum

Aldım başımı gidiyorum...

Hiç yorum yok: