10 Eylül 2008 Çarşamba

Amsterdamda ilk gün

Bir sürü aklıma gelmeyen engelleri de aştıktan sonra nihayet Amsterdamdayım .Kaydımı yaptırdım .Kaldığım evde odama yerleşmeye başladım .İki gündür hava beklemediğim derecede süper.Oysaki buraya gelmeden önce bavulumu hazırlarken aman orada hava cok soğuk olacakmış durmadan yağmurluymuş diye konuşup durduğumuzdan hayretler içerisindeyim .Gerçi bu güzel hava uzun sürmeyecekmiş ama olsun .


Daha şehrin havasını ortamı özümseyemedim tabiki deee :))


İlk gün o kadar kosuşturmakla geçtiki .Zamanın nasıl geçtiğini anlamadım ben ..


Allahtan kuzenler varda ilk gün oyle mal mal dolanmadım yani .Hatta birkaç turist bana adres sordu iyimi :))



Şimdi ilk iŞ ortama adapte olmakla ilgili işleri tamamlamak

Sonra ayak basmadığım Amsterdam sokağı kalmayacak duyrulur....

Hiç yorum yok: