10 Haziran 2009 Çarşamba

Teliani Valley:Bir Şarap Tavsiyesi

Bilgisayarımı düzenlemeye devam ederken sağa sola yazdığım bir sürü notu dosyalar halinde arşivlemeye karar verdim. O kadar çok şeyi görüp biryerlere not ediyorum ki sonra haliyle unutuyorum .
İşte bunlardan biri de zamanında arkadaşlarımdan birinin iş seyahati dönüşü bana hediye olarak getirdiği zamanında güzel bir gün için saklıyıp bunalımlı bir günüme nasip olan, severek içtiğim Gürcü şarapı .
Tamam Vedat Milor ya da Tuğrul Şavkay olmama daha çooook uzun bir zaman var ama hafif tatlımsı şarapları sevenlere Teliani Alazani Valley Red Semi Sweet'i tavsiye ederim.

5 yorum:

KIRMIZI dedi ki...

tavsiye ediyosun da sekercim, nerden bulcaz da tavsiyeni degerlendircez, onu da soyle:)..

ALDI BAŞINI GİTTİ dedi ki...

Şeker haklısın walla. Şu anda bildiğim kadarıyla sadece duty freelerde özellikle Atatürk Havaalanında mevcut .Ama http://www.referansgazetesi.com/haber.aspx?HBR_KOD=123217 burada yazan habere göre Gürcü arkadaşlar Türk pazarına girmek için uğraşıyorlarmış. Durum budur :))

Primarima dedi ki...

:)))
Yazıya degılde yoruma guldum.Nerden bulucaz...diye soruluyor ya ee dogru dedım:9

ALDI BAŞINI GİTTİ dedi ki...

:)) Ama Uyarıylada olsa gerekli adresleri verdim di mi...

Adsız dedi ki...

gerçekten buşarap harikaymış.hediye gelmişti.içip denedim.içimi çok hoş değil ama 2 kadeh şarap 2duble rakıya bedel.