21 Haziran 2009 Pazar

Ihlamur kokuları Eşliğinde Haftasonu

Evin olduğu sokakta her sene geçtikte dahada büyüyen bir ıhlamur ağacı var. Yılın bu mevsiminde ise rüzgar estikçe salonum mis gibi ıhlamur kokusuyla doluyor.Bu kokuya bayılıyorum ..

Bu haftasonuda bir sürü planın birbirine girdiği sekilde geçti bir arada.Zaten öyle olmasa şaşardım .Benim için bir klasik oldu zira birşey yapma yapma sonra bütün planlar birbirine girsin bir haftasonuna.Bir sürü arkadaş görüldü hatta yeni bir mekanda spontone bir şekilde gelişen meyhane muhabetti de yapıldı. Ama aklım uzaklardaydı birazda neyseki uzaklardan gelen haberler iyiye dönüştüde içim biraz rahatladı .
Bu arada farkettim ki oturduğum yakada mekan bilgisi olarak bayağı geride kalmışım. O kadar fazla alternatif varmış ki biraz bu taraf üzerine çalışma yapmak lazım . Gece dönüşleride rahat oluyor açıkçası .Mekanları bulduktan sonra arkadaş eşrafınıda ikna etmek gerekecek ama olsun bence çalışmaya değer .
Bu haftasonu gidilen yerler açıkhava ve manzara bakımından bayağı bir doyurdu birde şu benim makina düzgün çekim yapsa tadından yenmiyecekti ama olmadı .Zaten bayağı bir soğudum emektardan. Yeni işin ilk maaş alışveriş listesinde güzel resimler çekebileceğim yeni oyuncak ilk sırada .Liste hazırda iş yok işte :)) Napalım o da olacak...

2 yorum:

Primarima dedi ki...

Hayırlısı olsun işde gelir makinede elbet:)
Ihlamur agaclarını cok severım ıhlamur içmeyide öyle:)

ALDI BAŞINI GİTTİ dedi ki...

Artık olacak inşallah .Sezonun favori lafını sende kullanmışsın bu arada. Hayırlısı demek favorilerimizden bu aralar :))