12 Ağustos 2009 Çarşamba

The 500 Greatest Movies of All Time



Seyrettiğiniz filmlerin isimlerini bir yere yazar mısınız? Ben her sene mutlaka o yılki ajandama yazarım numaralandırarak .Yılın sonundada bu sene kaç film izlemişime bakarım. Hatta yıl başlarında hedef koyarım bu yıl şu kadar film seyredeceğim diye. Bu seneki tempom iyi gidiyor hedef tutacak sanki ..
Bu hedef maddesi hani şu "Ölmeden Önce Seyretmeniz Gereken 1001 film" adlı kitap varya o çıktığı sene gaza gelinerek yıllık eğlencelik listesine eklenmiştir tarafımdan .Napıyım böyle şeylerle uğraşmayı seviyorum :))
O 1001'lik listeyi bitirmeye çalışmak adına oldukça yavaş adımlarla giderken, Empire'ın geçen sene yayınladığı bu listeyi buldum, tutuk boynumla internette dolanırken . Başladım saymaya seyrettiklerimi. Sonuç bu listede de istediğim boyutta çıkmadı.Çocukken seyrettiğim ama çok detay hatırlamadığım klasikleri saymadım . Listenin ancak üçte birini izlemişim :((
Neyse elimdekileri bitirince bu listeyi baz alıp devam edeceğim film keyfine. Seyredecek ne kadar çok film varya ...
Acaba ben kaçını izlemişim diye merak edenler buraya bir tıkkk !

Hiç yorum yok: