24 Ağustos 2009 Pazartesi

Kayda değer bişi yok..

Yazlıktan döndüğümden beri ne İstanbul’un rüzgarı ne de benim boynum bir türlü geçmek bilmedi. Hata bende tabi gazete okurken tacizde bulunan sivrisineği kafa atarak uzaklaştırabileceğimi sandım .Bırak geçsin gitsin di mi . Tam bir ay oldu eski robot halim geçti ama yinede bir sızı ile uyanıyorum sabahları .Normalde bu sıcak havada kurtarıcımız olan rüzgara bayılmama rağmen bu sebebten dolayı tırsarak dolanıyorum ortalıklarda ..

İncik boncuk işlerine yeniden başladım .Tabi sadece üç beş tane daha takacak alternatif fazla olsun diye. Evdekiler yetmezmiş gibi ,kankiden de aldım koca bir torba dolusunu,Cumartesi gittiğimiz Eminönü aparat alışverişi ile eritebileceğimi sandım . Ama yok nafile.Zaten burada
beğendiğim modeller için eldeki boncuklar yetersiz kalıyor kombinler istediğim gibi olmuyor.Yenilerini eski stoklara eklememek için kendimi zor tutuyorum .

Bekliyorum.Başka şeyleri demek isterdim ama Gojane’den kanki ile birlikte sipariş ettiğimiz ayakkabıları .Gerçi ayakkabılar kadınların hayatında her zaman ayrı bir kategoriye dahil olduklarından önemli bir bekleyiş kabul edebiliriz di mi ? Bakalım kalite bakımından nasıl çıkacaklar ?


Birazda müzik. Canlı izleyip adamım listesine koyduğum Kurt Elling konserde de bahsettiği Coltrane ve Hartman şarkılarını söylediği albümü çıkartmış bu arada. Bir yeni albüm haberi diğer adamım olan Harry Connick Jr.’dan. Eylül sonunda "Your Songs" adlı yeni albümü çıkacak. Your Songs’ta 2004 yılında çıkardığı benimde severek dinlediğim "Only You" mantığında big band orkestra eşliğinde olacakmış .




Hiç yorum yok: