9 Eylül 2009 Çarşamba

Eylül geldi ama kış gelmesin daha


Yağmurlar başladı .Demin pazarda mandalinaları ,brokolileri görünce ufaktan bir irkildim. Yaz bitiyor. Yaz bitti demek istemiyorum evet..
İncik boncuk eritme operasyonu kısa bir süre ara vermek üzere bitirildi. İlk partinin çok güzel fotolarını kanki çekti sağolsun .Fotoğraflar güzel olunca bana gaz geldi bir parti daha yaptım .Bu sefer ben fotoğraflıyım dedim yok onun gibi olmadı :)) .Şu anda yeni sezon takı standlarının önünde pür dikkat vakit geçiriyorum .Nasıl yapmış,ne kullanmışlar diye ..
GoJane'den gelen ayakkabım yalan oldu. Aslında kalite olayı beklediğimden iyi çıktı ama Amerikalıların kalıplarını hesap etmediğimden dolayı yarım numara büyük geldi .Bir de topuk ölçüsüne bakmadığımdan biraz yüksek (12 cm kadarcık :)) ) .Şimdi tek umudum cengavir bir ayakkabıcının taban vs. hallederiz abla demesi...Aaa birde ayakkabıları alış ile ilgili müthiş bir hikayemiz varki ömür boyu unutmayız herhalde. Onu da kanki yazdı merak edenler tık !
Son olarakta seneye durumum ne olur bilemem ama( iş yoğunluğum ya da işin yerine bağlı ) şu anki boş durumlardan dolayı master yapmaya karar verdim .Başladım Ales ve Kpds çalışmaya.Hayatıma tekrardan Venn şeması,Menelaüs teoremi gibi terimleri sokmak ne kadar hayırlı bilemiyorum tabi.E aradan tonlarca sene geçince beynimin bir köşesinde olan varlıklarını unutmuşum.Ama pek bir eğleniyorum .Nasılsa büyük bir stress değil ya da mecbur olduğumdan çalışmıyorum ya. Ne olur ne olmaz bilinmez ama bu boşlukta şu sınavlar çıksın aradan dedim. bakalım göreceğiz :)) .
Haftaya sezonun son detoksunu yapmak için bir yazlık operasyonu yapacağım bir aksilik çıkmazsa .Hiç bu mevsimde gitmemiştim. Son olarak bir silkelenmeye ,kendimi kışa hazırlamak için şöyle bir dopinge ihtiyacım var..
Budur...

Hiç yorum yok: