25 Eylül 2009 Cuma

Kapadım geldim


Bugün itibariyle Ayvalık yazlık 2009 sezonunu kapamış bulunuyorum. Hiç Eylül sonu oralara gitmediğimden oralar daha sakin olur nasılsa diye kafamda birkaç yeni şey yapmak vardı. Hani vakitte varya ama nerde .Daha önce annemlerin burda bayramlar daha bayram gibi oluyor söylemlerine kulak asmalıymışım .Zira bendeniz neredeyse bayramda neler yapılırı sadece telefonlaşmak olarak son bir kaç yıldır yaşadığımdan tam bir şoka uğradım orada. Bizim sitenin sakinleri sağolsunlar nerde o eski bayramların hakkını verdiler :)) .Bayram bitti bizim iadeyi ziyaretler bitmedi.Ama son gün artık gelen gelsin diye resti çekince ancak atabilik kendimizi annemle Ayvalığa oradan da Cunda'ya ...

Klasik Cunda ritüellerim tarafımdan yapıldı .O gün deniz o kadar durgundu ki sakızlı kahvenin hiç bitmesini istemedim. Masanın altındaki kediler bile keyfimi bozamadı. Gerçi artık alıştım malum sandelyenin altında usluca yatan bir kedi beni rahatsız etmiyor .Büyük gelişme büyük..



Ama bu sefer değirmene doğru çıkarken rotayı değiştirdik dar ve dik sokaklarda uzun uzun dolaştık.Elden geçmesi gereken o güzelim rum evlerine iç geçirdik aralarına bizim sonradan kondurduğumuz zevksizlik abidelerine de gerekli özlü sözleri söyledik.Yine birkaç güzel bakımlı ev keşfetmedik değil bu yeni rotada..


Ama en güzel görüntüler her halde her yerde karşımıza çıkan kırmızı kırmızı nar ağaçlarıydı .Eğer son gün bizim sitedeki ağaçtan koparıp yemeseydim bir tane kesin aklımda kalacaklardı.

Yine bol oksijenli ,uykulu ve keyifli bir hafta geçirdim .Seneye yapılacaklar listesini birkez daha sesli bir şekilde üstünden geçerek dükkana döndüm :))


Hiç yorum yok: