26 Ekim 2009 Pazartesi

Durun bi kafamı toparlamam lazım ..



Öncelikle derin bir nefes almak istiyorum .Neredeyse iki aydır karmaşık ordan buraya merkezide ben olmadığım bir koşusturma sona erdi çünkü .(Umarım !!) Uzun süre yalnız yaşadıktan sonra aile fertlerinin aldığı kararla 19 yaşında nur topu gibi bir oğlum oldu da :)) .Evimin yeni misafiriyle küçük kuzenimle bugün itibariyle beraber takılmaya başlıyacağız.Hayırlısı bakalım .
Neyseki geçtiğimiz hafta güzel ve sosyal geçen bir hafta sonucunu bu yeniliğe biraz daha yumuşamış olarak geçiyorum.

Gelelim haftanın sosyalliklerine malum Ekim ayı benim için İstanbul’a kışın geldiğini hatırlatan iki olayı içeriyor. Film Ekimi ve Akbank Caz Festivali . Bu yıl ikisinede ucundan da olsa katılabildim .




Bu seneki Film Ekiminin programı bence çok güzeldi .Bir çok filmi nasılsa vizyona gelir diye eledikten sonra üç filme gitmeye karar verdim. Bunlar Soderbergh’in Che’leri ve Theo Angelepous’un Dust of Time ‘ı idi .

Che 1ve Che 2 ‘de Benicio Del Toro’nun performansı iyiydi. Birinci bölümü açıkçası daha çok beğendim .Gerçi iki filmi üst üste seyretmek gibi bir hatada bulundum .İki film arasındaki ara çok kısa olduğundan ikinci bölümün başlarında konsantere olamadım filme.Sonunda toparladım allahtan .Ama açıkcası Che ile ilgili filmlerden ben Motorsiklet Günlüklerini daha bir sevmiştim .

Angelepous’un Ağlayan Çayırla başlıyan üçlemesinin ikinci filmi Zamanın Tozuna gelince bana filmden çok bir tiyatro sahnesini izliyormuş hissini verdi. Eğer seyretmeyi düşünüyorsanız ilk filmi atlamamakta fayda var.

Akbank Caz Festivali Jose James Performansıyla ilgili kısa yorumlar yarına .Dediğim gibi kafayı bir toparlamam lazım :))

Bu arada efenim fotoğraftaki gelin buketi taramındam, hilesiz bir şekilde, geçen hafta gittiğimiz düğünde, onca genç hemcinslerim arasından kapılmıştır.

Hiç yorum yok: