27 Ekim 2009 Salı

José James@Babylon

Geçen Cuma spontene bir şekilde gelişen bir etkinlikle hem Akbank Caz Festivali'nin ucundan yakalamış, hem de bu senenin Babylon kış sezonunu açmış olduk .Program açıklandığı zamanlarda çok detaylı inceleme fırsatım olmadığından José James adının altında hip hop, soul ve cazı başarılı bir şekilde harmanlayan yazısını okuyunca es geçmiştim. Ama konsere gitmeden önce burada dinlediğim Blackeyed Susan adlı parçayla bir şans verilebilir dedim kendi kendime.
José James'in aslında farklı bir sesi var .Canlı performansındaki vokalleri de başarıylı ama hip hop olayını biraz uzatmaya başladığında benim dikkatim dağıldı pek konsantre olamadım .Ama yine de uzun zaman aradan sonra canlı bir performans dinlemek ruhuma iyi geldi .
İlerideki çalışmaları yinede tarafımdan incelenecek..

Hiç yorum yok: