6 Nisan 2009 Pazartesi

Hayatımın Şarkıları


Daha öncede söylediğim kanki tarafından verilen görevi neredeyse bitirmek üzereyim. Kankinin fikri iyiydi. Görev, hani söyle evde toplandığımızda arka fonda çalacak hemde insanın içini kıpırdatacak türden bir karma mp3 albümü hazırlamak .Bende tamam ne kadar vaktimi alırki hallederim diye hemen atladım .Ama öyle olmadı çünkü bendeki hiçte küçümsenmeyecek olan mp3 arşivimi önce düzenlemek gerekliydi ki ortaya gerçekten güzel bir şey çıksın sonradan elimizdeki parçalardan şunuda koysaydık demeyelim. Bütün mp3 cdleri teker teker hariciye aktarıldı mevcuttakilerle birleştirildi .Gereksizler silindi ..
Bugün itibariylede mutlu sona ulaştım en azından düzenli bir playlistim var .Ve çıkan sonuca inanamadım son iki üç senedir mp3 işleriyle uğraşmadığım halde yaklaşık onaltı bin parça olmuş .

Neler yok ki eğlencelikler ,sinirlendiğim zaman dinlenecekler ,eskiler, birilerini hatırlatanlar (şarkılar çoğu zaman bana arkadaşlarımı,bir yerleri hatırlatır ..),birilerini hatırlatmaması gerekenler,arşiv niteleğindekiler ,hani fırsat olsaydıda söylerken hakkını nasıl verirdim şarkıları diye uzayıp gidiyor ..

Özünde iki tane cd hazırlıyacaktım ama bunları düzenlerken o kadar çok uzun zamandır dinlemeğim şarkıyı dinleyip eğlendimki bir kez daha anladım müzik gerçekten benim için çok önemli..

Artık onay mercilerinin kabulunu bekliyorum ..

2 yorum:

KIRMIZI dedi ki...

ooohhh, super, yasasin.... simdi hemen bi ev partisi organize etmek lazim bunun serefine... kendim asla boyle biseyi basaramazdim, herseyden ote, bi de boyle seyler icin de iyi ki varsin seker...

ALDI BAŞINI GİTTİ dedi ki...

Ni demek canım benim :))
Lets get the party started !!