19 Aralık 2008 Cuma

İstanbul.com üyelik beleş davetiye sorunsalı !!

Bugün eski maiilerime bakarken İstanbul.comdan gelen eski bir mail gözüme ilişti. Ve birden aklıma geldi eskiden ne kadarda çok kullanırdım bu siteyi nerede ne var incelemek için. Hatta öyleki daha önceden Armağan bölümünden üç tane konser bileti kazanmışlığım bile vardı .Evet o aralar biraz şanslıydım :)
Armağan listesindeki konserlerin güzelliğini görünce bellimi olur bir daha deneyim diye üye olmaya karar verdim. Vermez olaydım .Eski kullanıcı adımı ve şifremi hatılamadığımdan hemen yeni bir rumuz ve şifre belirledim .Aktivitasyon kodunu aldım. Ama sistemi aktive etmem bir yarım saat sürdü herhalde. Hata verip durdu. Neyse sabredip onayı yaptım.Sıra geldi Armağanlar için tıklamaya .İşte orası tam bir cinnet .İyice zorlaştırmışlar neymiş aktif olmak gerekiyormuş .Durmadan yorum yazacaksınki puan alacaksın sonra çekilişe katılacaksın .Ee bakıyorum yeterli puanım var .Gözüme Kollektif'in konserini kestirdim .Yok başvuramıyorum beş dk önce son bir kez daha denedim ve pes ettim. Bende mi sorun sistemdemi var bir aksaklık bilemedim .Neyse bir konser için bu kadar işkence çekilmez . Yarında bir son şans vereceğim sonuç alamazsam üyeliğimi iptal etmeyi düşünüyorum .
Bir iki puan toplayıp bir konser çekilişine katılmak için durmadan tıklayacak kadar aylak vaktim yok ne de olsa :))

2 yorum:

KIRMIZI dedi ki...

sakın yılma, basarabilirsin, yapabilirsin, sana guveniyorum... ama dikkat et tarihleri benim su kursun bitiminden sonra olsun emi... :))))

ALDI BAŞINI GİTTİ dedi ki...

Ay ewet iyiki hatırlattın şeker .Israrlı bir şekilde bulmaya çalışıyorum .Kursunun bitimine kadar çözerim herhalde.Çözdüm çözdüm .Çözemedim bilmem yaparız bişiyler yawwww :)))