23 Aralık 2008 Salı

Kızsal Aktiviteler ..


Birkaç gündür insan evladını görme ve İstanbul havasını koklamak adına aktivitelere nihayet başladım.Bu aktivitelerin büyük bir çoğunluğu tabiki de hemen hemen hiç bir hatunun hayır diyemiyeceği alışveriş merkezi turları .


Daha öncede dediğim gibi uzun süredir en azından çeşitliliğe hasretim. Bu süre zarfında sevgili İstanbuluma bir sürü alışveriş merkezi açılmış.Ve nede iyi olmuş .Çünkü ben tam anlamıyla bir alışveriş merkezi müptelasıyım. Birşey almasam bile saatlerce dolaşma kapasitem vardır benim. Moralim bozuk olduğunda terapi gibi gelir adeta .Neyse bende bir kaç gündür burayı ve burayı keşfe çıktım .Burayı ferah ve daha tenha olması ve markaların seçimi bakımından daha çok beğendim. Birde girişteki yılbaşı ağacı çok sevimliydi .Ama benim külüstür yine azizliğini gösterdiği için güzel fotoğraflar çekemedim .Biraz hırpalamam gerekecek yine onu galiba :))


Ve son olarak uzun zamandır merak ettiğim Issız Adamı nihayet gördüm.Filmin ilk yarısını esas oğlana sinir olarak ,bazen yok artık bu kadarda kısa sürede bu kadar yoğun duygularmı olur canım diye düşünerek seyretsemde ikinci yarıda şarkıların etkisindenmi , çağrıştırdıklarından mıdır bilmem etkilendim .Filmin sonuna kadar idare eden göz yaşlarımı da melasef son sahnede tutamadım . Sonuç itibariyle ben filmi sevdim.


Aa birde Oya -Boradaki Bora Ebeoğluna nolmuş öyle .Onla ilgili son görüntü olarak hafızam Saraylıdaki zıplamaları olarak kaldığından biraz garipsedim. Yıllar geçiyor işte :))


Hiç yorum yok: