17 Aralık 2008 Çarşamba

Yeni keşifler

Son 10 gündür birşey yapmama konusunda rekor kırdım. İstanbul’un güzel havası yaramadı bana ve çokta şiddetli olmasada kaptım şifayı .Gerçi ev ahalisinde en sağlam ben durumdayım.Şu nezle durumu geçsede kendimi atsam sokağa…

Neyse bende bu durumdan istifade çok özlediğim şeylerden birini yapıyorum .Nette surf. Veee yeni müzisyenler,mekanlar v.s keşfetmeye çalışıyorum.



Bunlardan ilki Peter Cincotti. Arkadaşın sesini sevdim. Zaten Piyano ve vokal ikilisi her zaman hoşuma gitmiştir.
Ocakta yeni çıkacak albümünden özellikle Always Watching You favorim..






Diğeri Jane Monheit .Hatunun 6 tane albümü varmış .Bazı şarkıları tam romantizm bayıklığında olsa da jazz ve bossanova tınılı olanları tercihim.





6 yorum:

Adsız dedi ki...

Jane Monheit'in Come Dream With Me ve Taking a Chance Of Love albümleri var bende. çok severek dinliyorum. Onu sevdiysen bir de Renee Olstead dinle. 114-15 yaşlarındaydı albümü çıktığımda. bir summertime söylüyordi ki inanılmaz!

ALDI BAŞINI GİTTİ dedi ki...

Bende yeni keşfettiğim için daha tam detaylı dinleyemedim ama en çok Taking A Chance Of love albümünü sevdim .Vee Renee Olstead Summertime gerçekten müthiş Dilara .Tavsiye için teşekkürler Bu akşam kesin hatim edeceğim :)

Saadet Topçu dedi ki...

merhaba,

JANE MONHEIT!ın THE LOVERS, THE DREAMERS AND ME isimli albümü yeni çıktı. Sevenlerine duyurulur :)

ALDI BAŞINI GİTTİ dedi ki...

Evet evet O da listemde.Bu ara dinleyecek bir sürü yeni albüm birikti çok güzel : ))

K. A. dedi ki...

jane monheit' in yeni albümü 20 ocak (yarın) çıkmayacak mıydı? 19 aralık' ta çıkmış yazılmış? ben belli bir süredir albümü bekliyorum çünkü. ayrıca jane monheit' in Surrender albümünü de dinlemelisiniz. Renee Olstead' de oldukça etkileyici gerçekten.

ALDI BAŞINI GİTTİ dedi ki...

El guaje, evet aslında 20 ocak diye yayınlanmış sitesinde ama Amazon'da ön siparişe başlamıştılar o tarihlerde.
Surrenderda özellikle portekizce parçalar favorim.