13 Ocak 2009 Salı

And The Golden Globe goes to..

Dün gece Golden Globe ödüllerini seyrettikten sonra zaten kabarık olan seyredilecek filmler listeme bu filmleride eklemiş bulunuyorum .İnternettede araştırma yaptıktan sonra iyice meraklandığımdan ön safları bu filmler alıcak gibi gözüküyor. Evdekilerde bekliyiversin canım ..
Brugge (Ben Flamancasını yazmaya alıştım :)) ,kanallar Ralph Fiennes'in sesi mutlaka izlemeliyim. Daha öncedende aklımdaydı Colin Farrell ödülü kapınca iyice merak ettim.

4 tane Altın küreyi götürdü. Bombay,müzikler ve Hindistan .Görsellik adına daha başta insan ne isterki ..

Trailerinda bile Sally Hawkins'in performansı hoşuma gitti.Happy go lucky keyifli bir film gibi gözüküyor..



Vee Vicky Cristina Barcelona ,Hem Woody Allen filmi hem de Barcelonada geçiyor .Seyretmek için yeterli ..

5 yorum:

Saadet Topçu dedi ki...

Aynı listeden bende de var :)izleyecek çok şey var ama izleyecek zaman bulamıyorum bilmem sizler için de durum aynı mı? Ama bu filmleri bende çok merak ediyorum.

ALDI BAŞINI GİTTİ dedi ki...

İnan benim için de aynı Çilek Reçeli .Ki şu anda bütün zamanlar içinde en boş zamanımın olduğu günlerdeyim yinede zaman yetmiyor yetmiyor.Bence bizim gibi araştırmayı ve yeni şeyler keşfetmeyi seven insanların listesi her zaman kabarık olacak ayrıca :))

Saadet Topçu dedi ki...

Selam,
Slumdog Millionaire'i seyrettim çok beğendim muhakkak izlenmeli bence.
Ödüllü aniamsyon Wall-E de çok başarılı.
Vicky Christina Barcelona pek bana göre değildi keyif almadım.Ama özellikle Slumdog Millionaire ve Wall-e yi izlemeni tavsiye ederim.:)

ALDI BAŞINI GİTTİ dedi ki...

Tamam o zaman bende zamanı geçirmeden temin ediyim. Daha da meraklandım şimdi:))
Geçen hafta ben de Vicky Cristina Barcelona'yı seyrettim benim içinde hayal kırıklığı oldu diyebilirim. Nerde o eski W.Allen Filmleri .
Wall-e 'de listeye katıcam bu arada.Animasyonlarda pek bir keyifli oluyor değilmi :))
Sevgiler,

Saadet Topçu dedi ki...

Animasyonlar keyifli Wall-E ayrıca çok keyifliydi.
Benim için şimdi sırada The Curious Case of Benjamin Button var bakalım o nasılmış :)
İyi seyirler sana da.