17 Ocak 2009 Cumartesi

Viva Brazil !!

Bu aralar Brezilya ve Portekiz müziklerine takmış bulunmaktayım .Portekizcenin tınısı kulağıma o kadar hoş ve şiirsel geliyorki sabahları burada portekizce şarkılar çaldığında radyonun sesini biraz daha açıyorum ..
İşte birkaç tavsiye. Tavsiyeler sağlam yerden brezilyalı bir arkadaşımdan .Bilmem kaçıncı kez yazışmamız ve msnde hatılatmamdan sonra nihayet Brezilyanın en favori müzisyenlerinden birkaç ismi bana gönderdi .Bana da sadece albümleri bulup keyifle dinlemek kaldı : ))




Maria Bethania .Kendi albümlerinin güzelliği dışında Omara Portuondo ile yaptıkları son çalışma da çok hoşuma gitti .




Seu Jorge ve Ana Carolina.Seu Jorge'nin canlı konser kayıtlarında Carolina performansına bayılıyorum.



Gal Costa .Sesi çok hoşuma gitti. Bu kadar albümü olan birini daha önceden bilmemiş olmak benim için büyük bir kayıp .Açığı bir an önce kapatmam lazım .

Hiç yorum yok: