11 Ocak 2009 Pazar

Bu hafta..


Günler hızla geçiyor .Eskiden çalıştığım için hiç birşeye vaktimin kalmadığını ve günlerin nasıl geçtiğini anlamadığımı sanırdım .Hangi durumda olsakda çok küçük farklılıklara rağmen takvimin ilerlemesini engelliyemiyor insan..
İşte bir hafta daha bitti .Yarın yeniden pazartesi ...
Ben bu hafta ;
Tekrardan cvmi düzenleyip kariyer sitelerinde kendime uygun iş bulmak için kaybolmaya başladım .
Soğuktan ve yağmurdan birkez daha nefret ettiğimi hatırlayıp ne olur bahar gelsin dedim .
Alışveriş merkezlerinde indirimden birşeyler çıkartırmıyım diye dolandım durdum .
İstanbul'un bunaltan trafiğiyle tekrardan haşır neşir olmaya başladım
Amsterdamdaki dostlarımdan tebessüm ettiren haberler aldım
Cnbc-e'deki 1 yönetmen4 film kuşağında yayınlacak olan Nuri Bilge Ceylan 'ın Koza ve Kasabasıyla onun seyretmediğim filmlerini tamamlamak adına seriye başladım
Asmalımescit klasiklerimden Sokakta bira -tuzlu fıstık ,Asmalı Cavitte Rakı -meze eşliğinde özlediğim gülümseten hoş sohbetlerime kavuştum.
İşte böyle ...


Hiç yorum yok: