22 Ocak 2009 Perşembe

Bahar mı geldi ne ??

Son birkaç gündür İstanbul'un havası dehşet güzel. Sanki bahar gelmiş gibi. Bende bu havaların ve son üç günün tadını güzel çıkardım doğrusu.Ne kadar zamandır yağmur çamur içim kararmıştı.
Öncelikli olarak iki gün boyunca güzel bir proje için manevi destek adına İstanbul'un mekanlarında dolandık durduk .Four Seasons Bosphorus'tan City'se ,Çiyadan Ara Kafeye birçok mekanda keyifli dakikalar geçirdim .
Özellikle burayı çok sevdim. Ne kadar güzel bir mekan ne kadar güzel programlar. Sırası geldiğinde mutlaka burada bir programa katılmalıyım :))


Ama içlerinden en keyiflisi bugündü. Annemle felekten bir gün çaldık .Boğazın temiz havasını içimize çektik. İlk önce Ortaköyde bir kahvaltı ,arkasından Salvador Dali sergisi ,çıktıktan sonra Emirgandan Yeniköy'e kadar güzel bir yürüyüş arkasından çıtır çıtır istavritler ve son olarak İstinye iskelede çay lokma keyfi . Temiz güneşli bu bahar havası o kadar iyi geldiki bana ..
Salvador Dali sergisinden Ressamın eserleri yakından ve sakince görmek etkiliyiciydi. Hayatına ,yaratıcılığına yakından sahit olmak. Zaten İstanbul dönüşüme yetişmeyecek diye ödüm kopmuştu .Geldiğimden beridirde ha bugün ha yarın derken iyice son dakikaya bırakmıştım. (Allahtan sergi tarihinin uzatıldığı haberiyle tarihin farkına varıp kaçırmadım )
Dali'nin karısına olan tutkusu da en az eserleri kadar beni etkiledi. Bir insanın imzasında bile kendini andıracak kadar sevilmesi nasıl birşeydir acaba ?? Bilinmedik bir sevgi :))

Veee deminde değiğim gibi İstinye İskele çay bahçesi günün son durağı . Ne kadar uzun zaman olmuş deniz dibindeki masalarda oturup çay ile keyif yapmayalı çok iyi geldi çok.
Günün sonunda masadan kalarken birkez daha dedim ki bahar artık gelsin .Biliyorum yakın zamanda havalar illaki bozacak daha bahara çok var ama ben yinede dedim napıyım :))

Hiç yorum yok: