12 Şubat 2009 Perşembe

I love your blogss:))

I love your blog adlı sevimli mim oyununda Kırmızı'nın listesinde ben de varım .Çook teşekkürler şekerr :)) .Böylece bende mimler aleminde siftahımı yapmış oldum.

Kurallar şöyle;

1. Beni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek.
2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek.
3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.

İşte benim hergün acaba neler yazmış diye severek takip ettiğim bloglardan 7'si (Alfabetik olarak ...)

*Çilek Reçeli

*Eyvah Yaş Otuzbeş

*Jelatin

*Journey To Blue

*Küçük Hikayeler

*Peanut Butter And Black Coffee

*Salıncakta İki Kişi

5 yorum:

Adsız dedi ki...

:)
çok teşekkür ederim, keyifli haftasonları...

Saadet Topçu dedi ki...

bende severek takip ediyorum bloğunu,çok teşekkür ederim.:)

Sndrfknella dedi ki...

Çok teşekkür ederim... bu aralar azıcık (!) yoğun geçiyor günler... Unutmuş değilim, ilk fırsatta link verme eylemine geçiyorum :)

Sevgiler,

Sigorta Nedir dedi ki...

bi an çok sevinmiştim ama eski bir konu hortlatmadan hemen önceki safada olduğumu anladım :D

ALDI BAŞINI GİTTİ dedi ki...

:))