27 Şubat 2009 Cuma

Şubatıda devirdik..

Yok yok tabikide Hugh Jackman ile değil. Bizzat kendi çabalarımla verimsiz bir şekilde .Evet bu ay malesef bir uyuşukluk vardı üzerimde ne planladıysam yapamadım ,birçok arkadaş aktivitesi sağolsun onların iptalleri (kış miskinliği herkezin üzerinde ) ile yapılamadı. Bana da bol bol camdan yağmuru ve soğuk havayı seyretmek kaldı..

İf bitti .Seçmiş olduğum filmlerin beni ve arkadaşlarımı memnun etmesi ile rahat bir oh çekildi .Şimdi gelsin İstanbul Film festivali .Benim bir numaram ..

Oscar gecesini o kadar istememe rağmen bu sene yine canlı seyredemedim .(Şimdi Kodak Theatre 'dayız ve ödül törenine başlanıyor anonsuna kadar dayandım ama sonra benim uyku koltuğumunda etkisiyle uykuya teslim oldum) .Ama ertesi gün tıpkı canlı seyrediyormuş edasıyla özellikle Hugh Jackman'ın açılış performansına hayran kalarak bir gece öncenin açığını kapattım..

Madem evdeyim bari yemek yapma girişimlerine başlıyım diyerek insanlık için küçük benim için büyük adım olan küçük yemek denemeleri yaptım.Ve oluyor galiba ya daha çok pratik gerek ..

Son olarakda şu ücüzü kazayla moralim bozuldu yapılan yorumlara sinir oldum. Özelliklede Amsterdamdaki yabancılardan gelen yorumlara ..

Neyse akşama uzun zamandır görüşmediğim lise tayfasıyla sevdiğimiz mekanlardan birinde toplanacağız umarım .

Şubatın son iki günü en azından biraz keyifli geçsin ve artık hava ısınsın lütfenn ..

Hiç yorum yok: