7 Şubat 2009 Cumartesi

Mutfağa marş marş !


Cafe Fernando'nun şu yemekosfer olayını görüp ay ne iyi fikir bende ekliyim aramalarda zorlanmamış olurum dedim.Ama dememle birden bir ses arkamdan gülmeye başladı . Bir iç ses . Şu yukarıdaki yemek kitaplarına bizzat sahip olan(Bir sürü yemek dergisi ,zip dosyaları dahil ) ben kitapların içinden toplam 10 tane tarif yapmışmıyımdır bu kadar sene içinde bilmiyorum . Ama hissediyorum bir gün birden ilham gelecek ve ben oradakileri teker teker yapmaya başlıyacağım .Zaten başlasamda uzun bir süre Yemekosfere gerek kalmıyacak herhalde .Benim genlerimde yemek yapma isteği ve yeteneği olmalı biryerlerde ayrıca .Zira ben dışarı çıkmaya üşenip ekmek yapma makinaları bile yokken zeytinli ekmek yapan,sofraları rağbet gören bir annenin kızıyım .Ama bir ilahi gücün beni mutfağa iteklemesi gerekiyor işte o ne zaman olacak gerçekten bilmiyorum :))
Olur dimi ??

Hiç yorum yok: