2 Şubat 2009 Pazartesi

Pazartesi Sendromumu !!

Herhalde çalışma hayatım boyunca Pazartesilerden nefret ettim. Hatta Pazar akşamlarından Pazartesinin o sıkıcı toplantılarını düşünür ve gerilmeye başlardım.İşe gittikten sonrada akşamın gelmesi için öğle yemeğinden akşam çıkışa kadar her yarım saatte bir saate bakardım .Tam bir Pazartesi sendromu vakasıydım anlayacağınız.

Ama malum son bir senedir Pazartesi sendromu diye birşey kalmadı .Tabii bu sürede çalışmadığımdan kaynaklanıyor. Benim için pazartesinin herhangi bir günden hatta bütün günlerin birbirinde farkı yok .Ama arada bu kadar boşlukta sıkmıyor değil bünye şaşırdı tabi sen bu kadar sene stressle geril , harala gürele koştur sonra kendini tam anlamıyla kulak memesi kıvamında hisset :))

Şu aralar Pazartesi ile ilgili tek sendrom çalışan arkadaşlarımı aradığımda içten acaba küfür yiyormuyumdur acaba diye düşünmek. Ama onları avaturmu bilmem ama bu günler o kadarda uzun sürmeyecek benim için. Er ya da geç o özlemediğim Pazartesi sendromlarına kavuşacağım !!

Neyse ben biraz daha bu sendromlardan mahrum kalacakmışım gibi geliyor .Zira ne kafama göre doğru dürüst bir ilan ne de beni görüşmelere çağıran işverenler mevcut şu aralar .Bana aylaklığın biraz daha tadını çıkarmak kalıyor :))

Bu arada ben !f ‘de gideceğim filmleri belirledim ve biletlerimi aldım .Benimkiler bunlar ya sizinkiler .Hazırmısınız :))
İkisini de merakla bekliyorum .



İlki Larry Charles ve Bill Maher 'dan dünya üzerindeki inançları anlatan eğlenceli diyalogların olduğu bir belgesel Religulous ,



İkincisi ise dünya festivallerinde ödüller almış bir animasyon Sita sings the blues .

Hiç yorum yok: