1 Mart 2009 Pazar

Gün sayıyorum ..

Her sene heyecanla beklediğim olaylarda İstanbul Jazz Festivalinden sonra ikinci sırayı alır İstanbul Film Festivali .Mart ayı gelince İKSV sitesi daha çok tıklanmaya başlanır ,o seneyle ilgili ilk basın bülteni yayınlandığında içe sevinç dolar,kitapçığın çıkış tarihi benim gibi festivali severek takip eden arkadaşlara tarafımdan duyrulur. Ve genelliklede ilk satış gününden kitapçık koşarak Emek ya da Reksten alınır. Zaten işin en zevkli kısmıda bundan sonra başlar benim için. Kitapçığa çalışmak bir bir filmleri okuyup beğendiklerimin derin araştırması yaparak,tarihlere göre seçimlere karar vermek çok zevklidir çok .

Rekor sayıda filmi geçen sene izledim ben .Bir günde 3 film bile vardı. Ama o günün sonu bayağı yorucu olmuştu bir daha yapabilirmiyim bilmiyorum :))

Evet nihayet İKSV tarafından ilk basın bülteni yayınlandı .Ve geri sayım başladı. Dahaİstanbul Film Festivali 2009 'a daha bir ay var ama program 10 Martta siteden açıklanıyor. O güzelim kitapçıkta 14 Martta satışta..

Mart ayında beklediğim ikinci olay ise Diana Krall'ın son albümü Quiet Nights .So Nice'dan The Boy From Ipenama'ya ,Walk On By'dan Este seu Olhar'a bir çok sevdiğim parçayı onun yorumuyla dinlemek çok zevkli olacak .Şimdilik Verve Music ve kendi sitesindeki küçük demolarla idare ediyorum .Zaten bu aralar buradada yazdığım gibi Brezilyalı müzizyenlere takmış haldeyim. Onun da bu albümünde Brezilya tınılarını yorumlaması şimdiden hoşuma gitti. Bu arada ön siparişler burada başlamış .Albüm ise 31'inde çıkıyor.

2 yorum:

Eliza Doolittle dedi ki...

Hepimiz geride kalanlari ozluyoruz demek ki! Spui meydani yazima yorumunda Amsterdam ozlemini yazmistin..Ben de bugun yeni Amsterdam yazilari yazdiktan sonra senin bloga geldim ve IF Istanbul ile kocamaan bir ozlem firtinasina yakalandim! Iyi seyirler...

ALDI BAŞINI GİTTİ dedi ki...

Ewet güzel günler hep özlemle anılıyor Eliza Doolittle .Ben zira Amsterdamı anmayı ,özlemeyi bir türlü bitiremedim döndüğümden beri .Sende bir dahaki İstanbul kaçamağını özlediğin şeylere denk getir bence(Bir taşla birkaç kuş misali :)) ) o zaman insan daha çok kıymetini biliyor o anın değil mi??
Sevgiler,