31 Mart 2009 Salı

İlk Çeyrek İcmal ..


Yılın ilk çeyreği ne çabukta geçti. Hiçbirşeyi anlamadan bir bakmışsın Nisan gelmiş...
Bu üç ayın değerlendirmesini yapacak olursam ;
Halen malesef iş bulamadım.Bir an önce şu krizin bitmesini rica ediyorum.Eskiden çömezsen iş bulamazdın şimdi tecrübeli olduğumuzdan :))
Senelerdir ağzımda gevelediğim spor ve rejim olayına başladım .Yaklaşık 20 gündürde gayet ciddi bir şekilde devam ediyorum .Havalarında düzelmesiyle kendime hep hayalini kurduğum tarihi yarım ada manzaralı terasın olabileceği evlere de bakıp iç geçirdiğim bir yürüyüş rotası belirledim. 30 ile 45 dk. yürüyüş arkasındanda evde spor. Bakalım ne kadar sürede istediğim kapasiteye ulaşacağım .
Film seyretme ,yeni müzisyenler keşfetme işi iyi gidiyorda nedense kitap okuyamıyorum. Elim gitmiyor bir türlü ve bu canımı biraz sıkıyor açıkcası .
Havaların düzelmesiylede İstanbulun açık havada tadını daha fazla çıkarmayı düşünüyorum hatta çok istiyorum. Evde yağmur seyretmekten gına geldi malum.
Durum budur..

Hiç yorum yok: