8 Mart 2009 Pazar

Daldan dala

Evet bir haftayıda kazasız belasız atlattım .Birşeylere konsantre olma olayını biraz düzene oturtmaya başladım sanki ama tam olmadı .Boşluktan evi bilmem kaçıncı kez düzenleme işine kalktım bilmiyorum. Zaten kesinlikle birşeyler ile oyalanmayı bırakmamalıyım. Azıcık miskinlik edip bıraktığım an kafamdaki düşünceler saçma sapan yüzeye çıkıyor çokta olmasa huzursuz etmeye başlıyor. Yok yok kötü durumda değilim ama eğer bir kapıp koy verirsem gelecek o eski günler ve ben bunu hiç istemiyorum .Ve buradada hiçbir şekilde olumsuz şeyler anlatmak istemiyorum. Yazdıkça okudukça bu blog bana pozitif enerji versin istiyorum .

Neyse işte haftanın özeti ;

Bir süredir ara verilen geleneksel akraba ziyaretleri bu hafta gerçekleştirildi.

Film seyretmeye tam gaz devam .Stoklarda halen hatırı sayılır sayıda film var. Onları bu sene kesin bitirmeliyim.Çünkü daha merak ettiğim bir sürü yeni filmde var. Bu haftaki duygusal film ihtiyacı The Prince of Tides ile ,kız filmi ile eğlenme ihtiyacı ise Confessions of a Shopaholic ile giderildi.

Evde kopmuş olan bütün kolyelerin tadilatlarını yapmaya başladım bu arada. Onlar bittikten sonrada evde olan tonlarca boncuğu eritip yeni birşeyler yapmam gerek. Bir aralar o kadar çok yapardımki .Gerçi tesbih gibi dizerdim ama olsun o bile eğlenceliydi yani unutmuşum .

C.tesi gecesi spontan bir şekilde gelişen gece gezmesinde uzun zamandır takılmadığım Kadiköy'e gittim .Her zaman mekanların sakinliğinden ve sıcaklığından sevmişimdir Kadiköy barlar sokağını .Ama bu aralar popülerliği artmış galiba .Yeni açılan bir mekanda güzel müzik dinleyelim dedik ama kalabalıktan giremedik iyimi .Her zaman gittiğimiz Kargada full olunca üçüncü mekanda ilk gördüğümüz yere attık kendimizi. Ardından güzel bir sohbet .
Yine de Kadiköy güzel yaa .

Bugünde evde aylaklık günü işte. Kanki tarafından verilen eğlenceli bir göreve başladım .
Bitirir bitirmez anlatacağım.

Ve son olarak iki gündür yemek olayını bayağı kontrol altına aldım bu arada ve ciddi bir şekilde rejim ve spor olayına başlıyorum .Öyle çok kilo fazlalığım yok ama senelerdir dilimde dolanır durur. Bakalım bu sefer başarı olabilecekmiyim.Hayırlısı:))

Hiç yorum yok: