20 Mart 2009 Cuma

Dersime Çalıştım Hazırım..

Bütün hafta boyunca bu senenin kitapçığı tarafımdan hatim edildi. Bu sene diğer senelere göre daha detaylı filmleri inceledim .Favori sitelerim IMDB ve Rotten Tomatoes'deki kritikler ile filmlerin resmi sitelerindeki fragmanları teker teker seyrettim . Bazen sadece kitapçığa bağlı kaldığında istediğin etkiyi alamıyorsun bence .Nede olsa sinema görsel bir sanat ve filmlerin hakkını vermek için görüntülerinide incelemek gerek .Hele de elimizde bu lebiderya imkanlar varken ...

Neyse yarın biletler satışa çıkıyor ve ben şu hizmet bedeli olayından dolayı hırs yaptım sinemanın önüne gideceğim ve bekleyip alacağım biletlerimi .Nasılsa vaktim var :))

Şu anda gitmeyi kesin istediğim filmler üç tane. Diğerleri de bu akşam masaya yatırılıp tekrar gözden geçirilecek ve bu seneki listeme eklenecek ..


2008 Zagrep En iyi Film Rumba



2008 Chicago En İyi Senaryo2008 İtalya David di Donatello Ödüllleri: En İyi Müzik; En İyi Şarkı; En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu (A. Gassman) Ödüllerini kazanan Caos Calmo



Almanların 2009 Oscar temsilcisi Der Baader Meinhof Komplex


Hiç yorum yok: