11 Ekim 2008 Cumartesi

Ama ama nasıl yani

Amsterdam kanalları arasında dolaşırken çoğu zaman farketmeden önünden geçtiğim anlamsız paravanlardı bunlar. Taki o muhteşem kokuyu alana kadar.Adamlar sokak ortasına işiyorlar yaa. İlk gördüğümde gerçektende inanmak istemedim. Ve sordum soruşturdum gerçektende öyleymiş...

Öyleki bilimum alışveriş merkezinde ,mağazalarda Mc Donalds v.b fast foodcularda bile parasız içeri sokmayan zihniyet sokaklarda erkekler icin islemiyor...




Bu en en modern hali efendim...

1 yorum:

KIRMIZI dedi ki...

cok acaip di mi.. ben de berline ilk gidisimizde dogu tarafinda gormustum bunlardan, daha ben sormadan bizi gezdiren abimiz aciklamisti durumu ve aynen ben de inanamamistim... ama orda artik pek kalmamis, biraz eski bi durum diye bahsetmislerdi... bunlar aynen devam anlasilan...