17 Ekim 2008 Cuma

Çocuklar gibi şendik

Bugün ortaokuldan beri yapmadığım birşey yaptım .En son İzmir fuarında Balerine bindiğimde çığlıklarım sonunda tövbe etmiştim bu tip aktivitelere. Zira ben hayatıma adrenalin katacak bu tip şeyleri sevmem.

Dam meydanına lunapark kurdular geçenlerde .Bizde gaza geldik doğrusu.Ve içlerinden birine binmeye karar verdik. Benim için en zararsızı atlı karıncaydı ama onun için hakikaten büyüdüm galiba :))

Veee sonunda kararımızı Power Dancerda verdik. Aman Allahım neydi o öyle .4 tane arabayı düşünün bir daire platform üzerine sabitlenmiş .Birde ana platform var tıpkı balerin gibi . İlk önce ana platform dönmeye başlıyor. (En zevkli olanı bu bence çünkü en zararsızı ..) sonra arabaların platformu ,sonrada arabalar her biri farklı yöndee ve 5 dk boyunca .İlk önce bu süre azmış gibi geliyor ama sonra bitsin diye düşünmeden edemiyor insan. Hele bizim gibi sırt çantasının içinde kaseler ile binince insan ...

Tamam itiraf ediyorum çok eğlenceliydi ama herhalde bir daha yapmam bütün gece başım döndü yaaw.

Peki resimdekini denedim mi ?? Tabiki de hayır .. Şunu söyleyim Brad Pitt gelse elimden tutup hadi neolur deneyelim dese yinede cevabım hayır olur .O kadar ..

Hiç yorum yok: