21 Ekim 2008 Salı

Anacondaaa



Şehrin heryeri su ve kanallar olunca köprülerde onunla beraber karşınıza çıkıyor. Şehrin her tarafı birinden güzel eski ve yeni köprüler ile kaplı.

Daha önce internette surf yaparken modern köprülerin resimlerini görünce, görülmesi gerekenler listeme eklemiştim .Ama nerede olduğu biryere kaydetmeyince bu zamana kadar onları bulamamıştım .

Ama dün çok güzel birşey oldu .Eve dönüş yolunda tramvay duraklarının birinde yine Amsterdamın modern mimarisiyle ilgili iki binanın fotoğrafını çekmek için indiğimde ayaklarım beni o iki kıpkırmızı köprüye götürdü .

Hava parçalı bulutlu olduğundan ilk köprü ile ilgili net bir görüntü yakalayamadım
Zaten benim tam anlamıyla taptığım ikinci köprüydü. Köprünün kıvrımları bir yılanı andırdığından Anaconda Snake lakabını takmışlar.

Bu iki köprü 2002 yılında Footbridge Award’ı kazanmış.

Köprünün en üst noktasında bulunmak gerçekten müthüş bir duygu.

Gerçektende muhteşem değilmi ama …

 

Hiç yorum yok: