14 Ekim 2008 Salı

Brugge



Havalar akıl almaz şekilde güzel gitmeye devam ediyor burada. Her gün evet bugün son defa güneşi görebilirim daha fazla dışarıda vakit geçirmeliyim diyorum .Ertesi gün hava dahada güzel oluyor. Sanırım kural bu anın tadını çıkarmak hıı ...

Geçtiğimiz pazar da hava muhteşemdi .Bu güzel havayı Belçika'nın iki güzel şehrinde geçirdim .

İlk durağımız Brugge idi ..

Brugge dar sokakları,kanalları ,küçük ama her biri birbirinden ihtişamlı binaları bulunan meydanıyla tamamen bir açık hava müzesi. İnsan burada saatlerce fotoğraf çekmek istiyor.

Yukarıdaki çan kulesi kent merkezindeki sanırım en yüksek yapı ...





Girdiğim dar sokalardan birinde bu kırmızı eve bayıldım. Aslında daha güzel bir açıdan resmi çekecektim fakat evin
sahibi cam kenarında oturyordu. Teyze öyle bir bakış attıki her an kafama birşey yiyebilirim korkusuyla yandan ancak bu kadar çekebildim :))










Meydandan genel bir görünüm. Resmi çektiğim en sakin anlardan biri. O gün sizde orada olmalıydınız. Herkesin elinde çeşit çeşit fotoğraf makineleri her anı her yeri resmetmeye çalışıyor..

Bu da bir diğer meydanı .Brugge'in modern hali ..




Hiç yorum yok: