20 Kasım 2008 Perşembe

Bharati


Dün akşam Concertgebouwda bir Hint müzikaline gittim. Oldum olası Hint danslarını müzikleri sevimli bulmuşumdur. Amsterdamda bu aralar Amsteram Indian Festival kapsamında bir sürü konser ,sergi ve aktivite oluyor. Tıpkı bizim Turkey Now gibi Amsterdam Indian Festivalde çok populer. Burda yaşayan hintlililerinde payı var tabii.
Bharatiye neredeyse bilet bulamıyordum .Ama son dakikaya kalmam rağmen çok güzel bir yerde seyrettim. Bunda Concertgebouwdaki görevlinin çok faydası var tabi. Bileti alırken arkada seyredeceğine "0 " sıra koltuklarımızda seyretmek istermisin diye öneride bulundu . Belki tam ortadan seyredemedim ama neredeyse ikinci sıra kadar yakındım sahneye. Amsterdamda galiba bu konuda şans benden yana .


Müzikali izlemeye gelen hintlilerin çoğu da birbirinden renkli sarilerini giymişlerdi .
Müzikal ise çok tatlıydı .Her ne kadar müzikler arasında Flemenkçe konuşulsa ve anlamasamda bunun bir aşk hikayesini anlamayacak kadar kazma değildim Allaha şükür.Danslar ve kostümler mükemmeldi .Rengarenk ,cıvıl cıvıl .İnsan seyrederken onların arasına karışıp dansetmek istiyor .
Konser bitiminde elimde Bharati cdsi , kafamda bütün salonun bende dahil olmak üzere yaptığı figürler ve yüzümde tebessüm ile eve döndüm.

Not: Fotoğraflar Bharatinin sitesinden .

2 yorum:

KIRMIZI dedi ki...

muzikler canliydi heralde di mi.. o hint muziklerindeki malum ince kadin sesini ustelik de 32 dis siritarak cikarabilen birini tam karsimda canli gormek nasi bisey merak ettim bak...

ALDI BAŞINI GİTTİ dedi ki...

cogu canliydi ama bazilarinda biraz playback hilesi vardi sanki ..
Bende muzikal boyunca ulen bunlar agzini acip kapiyorlar sanki die kasip durdum..
O sahnelerde dikkati solfej yapan ellere cekmek istediler ama ben yutarmiyim hic.