5 Kasım 2008 Çarşamba

The Pancake Bakery

Malum Hollandanın pek dillere destan bir yemek kültürü yok . Genelde en ünlü ve popüler yemek mekanları başka ülkelerin mutfaklarına ait.

Amsterdamda patates kızartmasından sonra en önemli yemeklerden biri Pancake .The Pancake Bakeryde bunların içinde en ünlü olanlarından .Birazda turistik bir mekan .Bu hafta Amsterdam guidemı kullanma istediğim pek bir arttı .Zaman ilerledikçe tamamlamak adına bir bir listedeki mekanlara gidiyorum .

Mekan kanallardan Prinsengrachtta Anne Frank House'a çok yakın .

O meşhur Dutch Pancakelerine de gelince ben sevdim mi sevmedim mi bilemedim gerçekten .
Ben tuzlu çeşitlerinden yedim .Açıkçası pekte hayal ettiğim gibi gelmedi.İncecik zar gibi bir krep pardon Pancake üzerine birkaç malzeme işte.

Gerçi yan masadakilerin tatlı olarak dondurmalı istedikleri daha göz doyurucuydu .Ama bir daha gelirmiyim bilmem. Belki başka bir mekanda yeniden deneyebilirim şu Dutch Pancake olayını .

Ama benim pancake konusundaki tercihim tabiki de Annişimkiler .Her seferinde içini daha değişik malzemelerle doldurarak :))

Hiç yorum yok: