26 Kasım 2008 Çarşamba

Fifteen Amsterdam

İstanbuldayken önce BBC food sonra Show plus sayesinde sıkı bir Jamie Oliver izleyiciydim . Jamie's at home ,Jamie's Great Italian Escape,Jamie School Dinners derken en son olarak hiçbir işe yaraman İngiliz gençlerini kurtarma projesi olan Jamie's Kitchenda Fifteen Restarurant projesini defalarca izledim herhalde .
Buraya geldiğimde birde öğrendim ki o restaurant zincirinin bir halkasıda Amsterdamda .
Zira Amsterdamda anladığım kadarıyla Jamie çok seviliyor. Bütün kitapçılarda onun kitapları,Marketlerde ya da mutfak eşyaları satan dükkanlarında yok Jamienin mugı,bıçağı ,önlüğü, bilumum aksesuarı bulunmakta.
Yani neredeyse bir köşeden Jamie fırlayacak gibi ...
Vee artık bu kadar zaman geçmişken ve elimde de fırsat varken Jamie'nin Fifteenini denemeye karar verdim .Araştırmalarım sonucunda öğlen yemeği hesabının daha ödenilebilir durumda olmasından dolayı öğle yemeği menüsünü denemeye karar verdim .Böylece olurya sakat bir durum olursa onlarca parada boşa gitmemiş olacaktı.


Yukarıdaki resmim Fifteen'in bir bölümü. Evet boş .Ama bu kısımda sadece Akşam yemeği servisi veriliyormuş .
Yemek siparişime gelince.Nereye gidersen git fazla sakata gelmiyecek ama farklılığı da içine katabilecek bir seçimle Caramel sos yatağında Yengeç bacağı doldurulmuş pasta üzeri midye deryası gibi birşeyi istedim .(Tamam tam olarak aklımda ismini tutamadım ne yapabilirim :)) )
Evet yemek geldiğinde aldığım sonuç wawww olmasa da güzeldi.EE daha bunlar Jamei'nin talebeleri canım olcek o kadar. Bu arada porsiyonlar küçük olurda giderseniz ve açsanız büyük seçmenizi tavsiye ediyorum.
Birde komik birşeyi söylemeden geçemeceğim. Fiftenin neredeyse her yanında Jamie'nin resimleri ve yeni kitabının afişleri vardı.Bu kadar reklamda biraz komik yanii dimi ..

1 yorum:

KIRMIZI dedi ki...

yaa bence bunun hulya avsarın beyaz t-shirtlerinden bi farkı yok. burda da bikac yerde gormustum jamie oliver markalı urunler. hic bi esprisi, tasarım ozelligi olmayan seyler ve diger markalardan da daha pahalı... mevzunun bu kadar da ustune gidilince siraz sıkıyo...